۱۳۹۱ آبان ۱۴, یکشنبه

دوستانم تافل میخوانند اما کِیفش مال من است!



از آنجایی کی "ایملا یانلیشلیقلاریمیز چوخ اولدوغونا گؤره، تورکجه یازماغی اؤیره تمه ک اوچون بیر اوره یی یانان اؤیره تمن تاپمیشام کی ساغ اولسون پول دا آلمیر.یاشاسین ممد معلیم

دوسلاریم تافل اوخور، من هله آنادیلیمین الیفباسین اؤرگشیرم! آمما کئف منیمدی، خوشلوخ دا اولارین اولسون!
 
 
از آنجایی که غلط املایی ما زیاد بود یک معلم دلسوز پیدا کردم که موقتی و رایگان نوشتن را به بنده آموزش بدهد... زنده باشد معلم محمد
دوستانم تافل میخوانند،من هنوز الفبای زبان مادریم را یاد میگیرم! اما کِیفش مال من است،خوشی هم برای آنها باشد!



۱ نظر:

  1. اسنلیکله ر
    سایقی ده یه ر آرخاداش بونون دوزو بئله اولار:
    "ایملا یانلیشلیقلاریمیز چوخ اولدوغونا گؤره، تورکجه یازماغی اؤیره تمه ک اوچون بیر اوره یی یانان اؤیره تمن تاپمیشام کی ساغ اولسون پول دا آلمیر.یاشاسین ممد معلیم"

    پاسخحذف