۱۳۹۱ آبان ۲۴, چهارشنبه

مردان آریایی در برابر ازبکستان باختند!


تیمهای فوتبال ازبکستان و ایران در چارچوب مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل روز چهارشنبه  از ساعت 20 در ورزشگاه آزادی تهران در حضور حدود 45 هزار نفر به دیدار هم رفتند که در پایان 90 دقیقه زمان بازی با نتیجه  یک بر صفر به سود شاگردان کاسیموف به پایان رسید.



















در این بازی اکثر بازیکنان کلیدی تیم آریایی حضور داشتند اما سرمربی این تیم بر روی سکوها بازی را دنبال میکرد.
با این باخت تیم ایران در رده  سوم  پس از ازبکستان و کره  قرار گرفت.




۷ نظر:

  1. ببین مادرجنده تا فردا بهت وقت میدم وبلاگت رو حذف کنی. در غیر اینصورت عکس یک بچه کونی ریش بزنی پخش میشه.

    پاسخحذف
  2. کس مادر ترک تجزیه طلب

    پاسخحذف
  3. خیلی خوشحالم که توانستیم بر فارس های فاشیست غلبه کنیم
    یاشاسین اوزبکیستان
    یاشاسین تورک دونیاسی

    پاسخحذف
  4. اون پفیوزی که کامنت اول تهدید به افشای هویت کرده کیه؟ تخم حروم بگذار حداقل ۱هفته از کشته شدن ستار بگذره.هم به خاطر یک لینک معمولی بالاترین میخوای یک نفر رو به کشتن بدی؟

    پاسخحذف
  5. باخت تیم پارسی و نازی و فاشیسم رو(وای خدا) به تمام تورکها و آذربایجانیها تبریک میگم
    ایچیم گئشدی

    پاسخحذف
  6. ازبکها یا ماسازتها هم آریائی هستند مثل ماد و پارس ،آذری ها از ماد هستند(همانطور کهکردها هم از ماد ها هستند) و فرزندان کورش داماد پادشاه ماد همه ما آریائی هستیم، ما توی ایران که هیچ توی خود ترکیه هم ترک واقعی فقط ده درصد داریم نژاد ترکیه ایها از مردم قفقاز و آذری است که هر دو ایرانیند آزمایشات ژنتیکی قرابت مردم آذربایجان با سایر مردم ایران را نزدیک 100 درصد نشان داده نمیشه از خون رگهامون که نمیشه بخواهیم دروغ بگویند ، پدیده پانترکی ابتدا توسط یک یهودی مجارستانی تبار (آرمینیوس وامبری در دهه ۱۸۶۰) که از جانب انگلیس مامور به نژادپرست کردن مردم ترکیه بود بوجود آمد (پانترک در ویکی پدیا)، مردم تبریز در زمان عثمانی و در حدود 100 سال اشغال آنجا توسط عثمانی ها زبان مادری خود که زبان آذری باستانی است را به زور شمشیر کنار گذاشته و به زبان عثمانی یا ترکی سخن گفتند ، کدامیک از شما از شمس تبریزی یک شعر به زبان ترکی شنیده ، زبان پارسی تنها وسیله حفظ اقوام ایرانی در کنار هم هستش و سیاست کهنه استعمارگران بخصوص انگلیسی ها در تجزیه کردن ایران با قوم گرائی و اگر به زبان است پس مردم برخی از کشورهای افریقائی که به فشار استعمارگران فرانسوی در گذشته ، زبانشان فرانسوی شده هم فرانسوی هستند.

    پاسخحذف
  7. در جواب کامنت آخر:
    دوست عزیز کاملا مشخصه که یا شستشوی مغزی شدی یا آسیمیله شدی. ماساژت ها ارتباطی با اوزبک ها ندارن، قوم ماساژت در منطقه کنونی آزربایجان میزیسته (آناتومروس ملکه قوم ماساژت کسی بود که سر کوروش کبیرتون رو برید). ماد ها قومی بودن که قبل از ورود آریایی ها به فلات ایران تو منطقه ساکن بودن و هیچ ربطی به پارس ها (اسمی که از طرف اعراب نهاده شده) ندارن. کوروش که چوبان و بیابان گردی بیش نبود با کشتن پدر بزرگش (آستیاگ : آخرین پادشاه ماد) خودش رو شاه میکنه. چیزی به نام "آذری" وجود خارجی نداره، همونطور که گفته میشه تورک قشقایی، تورک خراسانی و ترک ترکمن .... ، ما هم تورک آزربایجان هستیم. کرد ها چون هیچ گونه ریشه تاریخی ای برای خود متصور نیستن خودشون رو به آریایی ها چسبوند تا از بی هویتی در بیان.
    اینهایی که شما گفتی همگی توهمات و جعلیات یک مشت انسان خود فروخته و پان فارس نژاد پرست مثل کسروی و امثال اون است که برای تخریب و تحریف زبان و فرهنگ و تمدن مردم تورک به کار برده میشه.
    عزیز دل ما بچه نیستیم که گول حرفای شما رو بخوریم ... مردم آزربایجان بیدارن و روز به روز آگاه تر میشن.
    به امید استقلال و آزادی آزربایجان جنوبی از استعمار شوونیسم فارس
    یاشاسین آزربایجان

    پاسخحذف